VÄRLDENS TABBE !!

Hej, imorse när jag vaknade så gjorde jag världens tabbe, jag for till skolan typ vid 9 när vi hade sovmorgon till 1 :(:(:(:( inte roligt, men snäll som Cornelia är så fick jag komma till henne♥ haha när jag kom in till henne så kom hon mot mig och hade hur ruffsigt hår som helst och bara trosor och tröja på sig med världens min....
hon var inte glad att jag kom och väckte henne. hahahah men hon blev typ piggare ganska snabbt och vi hade ganska roligt faktiskt mot slutet:D
hah men efter skolan så for jag och Emilia till sjukgymnasten och när vi stod vi bussen så åkte en kille med hur roligt hår som helst förbi så jag och Emilia höll på att garva ihjäl oss.
Men nu ska jag gå och duscha.
Tack för att jag fick komma till dig :*<3<3

Kommentarer
Postat av: Cornelia<3

HAhahahah, heereguud :]. Var du tvunget att beskriva hur jag såg ut också :$?<3

Haha, nämen jag tycker om dej med. Och det är ju självklart att du får komma hem till mej då du annars skulle få vara på skolan ensam i fyra timmar.

Vi hade jätte kul och du sög fortfarande i mario kart :*<3<3

2010-11-15 @ 22:13:40
URL: http://chokladpraliin.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha :) Bilden då? ;)<3

2010-11-16 @ 15:30:00

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0